فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

بلبرینگ پمپی ایکس ۶۰

همان طور که وجود اصطکاک در برخی موارد فوایدی را داشته ولی در اکثر موارد منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله: خوردگی، ساییدگی، خراشیدگی و غیره می شود، لذا نیاز بود برای رفع این مشکلات قطعه ای ساخته شود که از بوجود آمدن این معایب جلوگیری کند و این تفکر باعث تولید قطعه ای به اسم بیرینگ Bearing شد. بیرینگ ها گونه ای از یاتاقان ها هستند که بار های محوری، شعاعی و یا هر دو بار محوری شعاعی را تحمل می کنند، کلمه بیرینگ از دو قسمت Ball به معنای گوی و Bearing به معنای تحمل کردن تشکیل شده است علت وجود یاتاقان و ساخت آن در تفاوت بین لغزش و غلتش است. اندازه یاتاقان ها استاندارد بوده و هرکدام برای مواردی خاص مورد استفاده قرار می گیرد که بیرینگ ها از نظر ساختمان داخلی به انواع یاتاقان های لغزشی، یاتاقان های غلتشی، و یاتاقان های مگنتی مختلفی تقسیم می شوند.

  1. چه چیزی موجب بلند شدن صدا از بلبرینگ چرخ می‌شود؟اگر بلبرینگ‌ ها را به‌تازگی تعویض کرده‌ اید، عجیب است که به این زودی خراب‌شده باشند. تنها توضیح این است که بلبرینگ‌ های چرخ آسیب‌دیده‌اند زیرا به‌اشتباه و برخلاف توضیحات تولیدکننده نصب‌شده باشند.
  2. مهندسان، نشت بند بلبرینگ چرخ را طوری طراحی کرده‌اند که فشار از آن خارج شود. آن‌ ها در کارخانه با یک لوبریکنت بر پایه نفت نصب می‌شوند. تنها مشکل این است که روان کننده نمی‌تواند از ورود آب به داخل جلوگیری کند.
  3. بلبرینگ‌ های چرخ تمام فشار وزن خودرو را تحمل می‌کنند. اگر روی مسیری پر از دست‌ انداز یا برآمدگی رانندگی کنید، بلبرینگ به‌ راحتی در معرض آسیب قرار می‌گیرد.
  4. سیستم چرخ به بلبرینگ، تایر، سگ دست، پلوس و … بستگی دارد. وقتی تایرها نامتوازن باشند، برخی از قطعات ممکن است آسیب‌ دیده و سر و صدا ایجاد کنند.
  5. بلبرینگ‌ ها دائماً در حال حرکت‌ اند و به سایر اجزایی که در قسمت قبل توضیح داده شد متصل‌اند؛ بنابراین اگر چرخ و محدوده آن در معرض تصادف قرار بگیرد، بلبرینگ‌ها نیز به‌احتمال‌زیاد آسیب می‌بینند و سروصدا تولید می‌کنند.

شما می توانید محصولات موجود د فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.بلبرینگ پمپی ایکس 60 – خرید ایکس 60- ایکس 60- خیابان ملت- فروشگاه میثم یدک- لوازم یدکی در تهران- بلبرینگ-

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.