شاسی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

هوزینگ ترموستات جیلی اکسلنت gc6

می دانید که اصلی ترین نشانه های مربوط به خرابی هوزینگ ترموستات خودرو کدامند؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید مقاوم ترین و بهترین هوزینگ مربوط به ترموستات هستید؟ از شما می خواهیم که با حوصله و دقت بسیار بالایی، مطالب درج شده در وب سایت میثم یدک را تا انتها دنبال نموده و جامع ترین اطلاعات را در مورد قطعه ی یاد شده، به دست آورید.

کنترل دما و جلوگیری از افزایش دما در بخش موتوری خودروها، از مهمترین موضوعاتی می باشد که شرکت های تولید کننده خودرو، اهمیت بالایی را برای این امر قائل هستند. بشر از چهارصد سال پیش، به دنبال طراحی سیستمی می باشد که بتواند به راحتی دمای محیط مورد نظر خود را، کنترل نماید و برای این منظور نیز، به دنبال دانشی بودند که بتوانند قدرتمندترین ترموستات ها را اختراع کنند. امروزه در بسیاری از لوازم خانگی و صنعتی، شاهد استفاده از ترموستات های مختلف هستیم. در این میان اتومبیل ها نیز مجهز به قدرتمندترین و پیشرفته ترین انواع ترموستات ها هستند. در واقع بدون نصب ترموستات در اتومبیل ها، نمی توان رانندگی راحتی و بی خطری را داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که ترموستات های تعبیه شده در خودرو ها، از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده اند. یکی از اصلی ترین قطعات متعلق به ترموستات را، هوزینگ شکل داده است.
جنس مربوط به هوزینگ ترموستات
به توجه به محل قرارگیری هوزینگ ترموستات، شرکت های تولید کننده قطعه یاد شده، به دنبال طراحی مقاوم ترین انواع هوزینگ ها هستند که مقاومت بالایی را در برابر حرارت و گرما از خود نشان دهند. فضای میان رادیاتور و موتور، معمولا از گرمای بالایی برخوردار می باشد و همین امر نیز سبب شده تا جنس مربوط به هوزینگ، اهمیت بیشتری را داشته باشد. جنس متعلق به هوزینگ های جی آی اس پی، از آلیاژهای فلزی و مواد پلیمری هستند. لازم به ذکر می باشد که هوزینگ های پلیمری از جدیدترین انواع هوزینگ های عرضه شده در بازار هستند و مقاوم ترین مواد آلی در طراحی قطعات یاد شده، استفاده شده است. با این حال بسیار از کاربران به دنبال راهنمای خرید هوزینگ های فلزی هستند.

مهمترین مزایای مربوط به استفاده از هوزینگ های پلیمری، عبارتند از:

– قیمت بسیار مناسب

– تعویض راحت

– مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت

– عمر مفید طولانی
عملکرد مربوط به هوزینگ ترموستات
همانطور که در قسمت های قبلی مقاله نیز به این امر اشاره شد، یکی از مهمترین و پرکاربردترین قطعات مربوط به سیستم خنک کننده ی خودروها را، هوزینگ ترموستات شکل داده است که قطعه ی یاد شده از کارایی بسیار منحصر به فردی برخوردار است. آشنایی با نحوه ی عملکرد مربوط به هوزینگ، می تواند مزیت های بسیار زیاد را، در حین رانندگی به دنبال داشته باشد.

حداکثر دمای قابل تحمل موتور و قطعات اطراف موتور، مشخص بوده و چنانچه که دمای موتور از درجه یاد شده افزایش یابد، ترموستات عملکرد خود را شروع نموده و سعی می کند با به جریان انداختن آب و مایع خنک کننده در داخل لوله ها داخلی موتور، دمای افزایش یافته را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین موم واقع شده در داخل هوزینگ ترموستات، وقتی که دمای مدنظر در اطراف آن به بالای درجه سانتی گراد رسید، ذوب می شوند و ذوب شدن موم داخل محفظه ترموستات، منبسط شده و میله های ترموستات را به سمت جلو روانه می کند تا دریچه ترموستات باز شود. با باز شدن دریچه ی مربوط به ترموستات، مایع خنک کننده به داخل رادیاتور هدایت شده و فرایند خنک سازی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

همانطور که ملاحظه می کنید، محفظه ی ترموستات از نقش و کارایی بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با عملکرد مربوط به هوزینگ اتومبیل خود، به دفترچه راهنمای استفاده از خودروتان مراجعه نمایید و در خصوص وظایف و کارایی متعلق به محفظه ی یاد شده، اطلاعات بیشتری را به دست آورید. برندهای تولید کننده هوزینگ ها، همیشه سعی دارند تا از باکیفیت ترین موم ها، در داخل محفظه های یاد شده استفاده کنند تا به محض رسیدن به دمای بالای هشتاد درجه سانتی گراد، ذوب شده و بتواند عملکرد خود را، انجام دهد که گروه جی آی اس پی بهترین و باکیفیت ترین هوزینگ های ترموستات و ترموستات ها را به بازار عرضه کرده است که با استقبال خوبی نیز رو به رو شده است.
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، هوزینگ ترموستات جیلی اکسلنت gc6 کامل یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.