فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

کمپرسور کولر 520

کولر خودرو یکی از تجهیزات ضروری و پر کاربرد در فصل گرم سال است که نبود آن می تواند کیفیت رانندگی را کاهش دهد و احتمال تصادف را نیز افزایش دهد. سیستم تهویه یکی از تجهیزات کاربردی و مهم در صنعت خودروسازی است که عملکرد نسبتا ساده ای دارد. و تمامی سیستم‌ های تهویه با خنک کردن کابین و حذف رطوبت شناخته می‌شوند. سیستم های خنک کننده خودرو یکی از موارد مورد استفاده در اتومبیل‌ هاست که از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهمترین آن کمپرسور است. کمپرسور نقش اصلی آن، به گردش درآوردن گاز مبرد است. داخل سیستم کولر خودرو گاز مبرد قرار گرفته و این گاز به دلیل دمای پایین که دارد، با گرفتن دمای محیط، تبخیر شده و فضا را خنک می‌کند.
شارژ کولر خودرو
با شروع شدن فصل تابستان برای شارژ مجدد گاز کولر باید به تعمیرگاه ها یا مراکز خدماتی خودرو مراجعه کنیم. شارژ کولر خودرو به‌ معنی پر کردن ظرفیت مخزن سرد کننده‌ است. مانند روغن موتور، گاز سردکننده سیستم تهویه نیز پس از مدتی کمتر می‌شود، در صورتی که این مقدار کاهش قابل توجهی داشته باشد، باید به دنبال نشتی احتمال در ارتباطات کلی سیستم بود. این گاز معمولاً از نوع R134 است و پس از طی مدت زمانی در حدود 2 سال این گاز تخلیه شده و باید مجدداً شارژ شود. لازم است نسبت به این نکته دقت لازم را به خرج دهید زیرا اگر کولر بدون این گاز (حتی با مقدار کم از این گاز) روشن شود، نمی تواند به درستی عمل خنک کنندگی را انجام دهد.
شایع‌ ترین نشانه‌ های خرابی کولر خودرو
در صورت مشاهده هر یک از این علائم، باید برای تعمیر کولر خودرو اقدام کنند:
روشن نشدن کولر خودرو
عدم خنک کنندگی کولر
یخ زدن اواپراتور و لوله‌ها
بوی نامطبوع از کولر
عمل نکردن کمپرسور
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، کمپرسور کولر 520 کامل یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.