ایکس 60, شاسی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

دنده دیشلی ایکس 60 نیو اصلی کامل

دنده دیشلی که وظیفه ی تنظیم دور چرخ ها را برعهده دارد ، قطعه ای بسیار مهم بوده که باید حتما حواستان باشد تا در صورت خرابی آن را به موقع تعویض کنید. چرا که عدم تعویض به موقع آن باعث آسیب رسیدن به پلوس خودرو و یا دیفرانسیل می شود.

دنده دیشلی چیست ؟

دنده دیشلی یا دنده هرزگرد که به انگلیسی به آن idler gear می گویند از قطعات دیفرانسیل خودرو بوده که در عین کوچکی وظیفه و اهمیت بالایی دارد. دنده دیشلی که تعداد آن در خودرو 2 یا 4 عدد می باشد ، وظیفه تنظیم دور چرخ ها را در هنگام چرخش برعهده دارد. به زبان ساده تر بیایید چرخ های یک اتومبیل را که در حال چرخیدن در یک پیچ است را در نظر بگیرید. فرض کنید در حال دور زدن به سمت راست هستید در این حالت چرخ سمت چپ باید مسافت بیشتری را نسبت به چرخ دیگر طی کند. به زبان دیگر چرخ سمت چپ باید با دور بیشتری نسبت به چرخ سمت راست بچرخد ، وظیفه ی تنظیم دور چرخ ها در سر پیج ها برعهده دنده دیشلی می باشد.

علائم خرابی دنده دیشلی چیست؟

یکی از نشانه های خرابی دنده دیشلی ، این است که هنگام رد شدن از دست انداز ها و یا هنگام دور زدن صدای غیر عادی و تق تق مانندی از گیربکس و دیفرانسیل خودرو شنیده شود. حتما در صورت شنیدن صدای تقه مانند ، به موقع اقدام به تعویض دنده دیشلی خودرویتان نمایید. چرا که در غیر اینصورت ممکن است دیفرانسیل بشکند و یا پلوس ببرد.

فروشگاه میثم یدک

در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، دنده دیشلی ایکس 60 نیو اصلی کامل یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.