ایکس 50 لیفان, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی, لیفان, لیفان 620, لیفان 820

معرفی همه جانبه خودرو لیفان 820

نتالبیس

لیفان 820 (Lifan 820)، یکی از خودروهای متعلق به برند چینی لیفان می باشد که برای اولین بار توسط مجموعه کرمان موتور در سال 95 به کشور عرضه شد که بیشتر به عنوان یک خودرو سدان و جادار چینی قلمداد میشد که نسبت به خودرو لیفان x60 و سایر لیفان هایی که در کشور بودند، بهتر بود. با این وجود در نگاه اول به خودرو لیفان 820 متوجه نوعی سنگین وزنی و همچنین امنیت کافی خواهید شد که این طرز تفکر تا حدود زیادی درست می باشد چرا که وزن این خودرو بیش از 1.5 تن می باشد.

طراحی خارجی لیفان 820

طراحی ظاهری لیفان 820 به میزان زیادی بی عیب و نقص است و یک طراحی کامل و البته بزرگ دارد که اگر شما به دنبال خودرو سدان لوکس و کابین بزرگ هستید، لیفان 820 می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که شما می توانید اقدام به خرید آن کنید. طراحی این سدان بزرگ و حجیم، نسبت به خودروهای داخلی که هم قیمت آن هستند، به نسبت بهتر است چرا که هم امنیت کافی دارد و با گیربکس اتومات عرضه شده است.

مصرف سوخت لیفان 820

اگر به دنبال خودرویی هستید که میزان مصرف سوخت مناسب و کم مصرفی داشته باشد، خودرو لیفان 820 هم می تواند گزینه مناسب و هم گزینه نامناسبی برای شما باشد چرا که مصرف سوخت ترکیبی آن 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد. این در حالی است که میزان مصرف سوخت ترکیبی خودرو پژو 405 GLX در هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر می باشد. با این وجود به نسبت ارزش خرید دارد و اما اگر خودرو کم مصرف اتومات میخواهید بخرید، جک j5 یکی از گزینه هایی است که می توانید روی آن فکر کنید.

تجهیزات و آپشن های لیفان 820

از مهم ترین آپشن های خودرو لیفان 820 می توان به موارد ذیل اشاره کرد؛

  1. تعداد 6 ایربگ
  2. ایزوفیکس
  3. ایموبیلایزر
  4. مالتی مدیا
  5. دوربین دنده عقب
  6. ورود بدون کلید
  7. استارت دکمه ای
  8. ترمز پارک برقی
  9. دی لایت
  10. گرمکن صندلی راننده
  11. سیستم تهویه اتوماتیک
  12. سان روف
  13. ترمز ضد قفل ABS
  14. قفل کودک
  15. سنسور دنده عقب
  16. کروز کنترل
  17. فرمان هیدرولیکی با دکمه های کنترلی
  18. تنظیم گودی کمر صندلی راننده
  19. تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت
  20. سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

هزینه استهلاک لیفان 820

یکی از دلایلی که می تواند مانع خرید خودروهای خارجی و از جمله چینی در بازار ایران شود، هزینه استهلاک آنها می باشد که یک حقیقت منطقی می باشد چرا که اگر تصمیم به خرید یک قطعه برای خودرو خود داشته باشید، باید هزینه بیشتری کنید چرا که اکثر اجناس این خودروها وارداتی هستند و در داخل کشور تولید نمی شوند. با این وجود اگر شما تصمیم به خرید خودرو لیفان 820 دارید، باید هزینه به نسبت بیشتری را برای این خودرو نسبت به خودروهای داخلی هم قیمت آن کنید که در ادامه بصورت کلی ذکر شده اند.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

مدیریت: میثم ناسوتی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.