فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

مهم ترین علت استارت نخوردن اتومبیل چیست؟

ما غالباً به علت های به وجود آمدن آن فکر نمی کنیم و در صورت به وجود آمدن این مشکل سعی می کنیم فقط آن را به یک مکانیکی برده و توسط یک تکنسین حرفه ای مشکل را برطرف کنیم، اما در واقع این یک فرایند پیچیده است که به خودرو شما اجازه می دهد به موقع روشن شود. برای استارت خوردن وسیله نقلیه شما به مخلوط مناسب بنزین، برق و هوا نیاز است و تعدادی از قطعات در موتور شما وجود دارد که می تواند در این امر نقش مهمی ایفا کند که وقتی کلید را می چرخانید، موتور شما شروع به کار می کند.

مهمترین علت استارت نخوردن ماشین هنگام گرم بودن چیست؟

ممکن است در یک روز گرم تابستان ماشین شما استارت نخورد، این مشکل می تواند دلایل زیادی را شامل شود. استارت نخوردن ماشین هنگام گرم بودن ممکن است به سوخت، باتری، روغن و مایع خنک کننده موتور مربوط باشد.کلیک

خنک کننده اتومبیل: اگر اتومبیل شما در هنگام گرم بودن هوا استارت نخورد، ممکن است نشانه کمبود مایع خنک کننده باشد. وقتی مایع خنک کننده موتور کم باشد می توانید به طور جدی به اتومبیل شما آسیب برساند.

سوخت اتومبیل: اگر موتور ماشین شما بیش از حد گرم شود، بخارهای خاصی می توانند انسداد ایجاد کنند، که باعث می شود گردش سوخت دشوارتر شود. این کار باعث می شود که ماشین شما با مشکل کار کند. البته  این مشکل در اکثر اتومبیل های جدید که مجهز به انژکتور سوخت هستند خیلی بروز نمی کند.

علت ضعیف استارت خوردن ماشین چیست؟

باتری مرده دلیل اصلی ضعیف استارت خوردن ماشین است. اگر باتری اتومبیل ضعیف است اما کاملاً خراب نیست، ممکن است استارت به آرامی بچرخد. و همواره صدای آرام و شبیه به ناله را بشنوید. با افت بیشتر ولتاژ، صدا ممکن است بیشتر شود. وقتی ولتاژ باتری حتی بیشتر کاهش می یابد، دیگر صدایی نخواهد آمد. با روشن کردن کلید حتی چراغ های اتومبیل نیز کم نور می شوند.

معمولاً استفاده از اتومبیل شما را به جاده سوق می دهد، اما قبل از رفتن به مسافرت مطمئن شوید باتری اتومبیل شما در شرایط مناسبی قرار دارد و هیچ ایرادی در آن نیست. اطمینان حاصل کنید که گیره ها نمی توانند به راحتی از پایانه های باتری خارج شوند. سفت شدن گیره های شل اطمینان بیشتری به شما می دهد.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.