فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم جک اس 5, لوازم ماشین, لوازم یدکی

هرزگرد تایم جک اس 5

در حقیقت یک فولی مانند است که روی یک بلبرینگ سوار شده و به جایی به جز بدنه موتور اتصال ندارد. وقتی تسمه  را در دو فولی بالا و پایین جا می‌اندازند، برای اینکه میزان سفتی آن را تنظیم کنند از هرزگرد کمک می‌گیرند. برای این کار پیچ روی هرزگرد را باز کرده و به وسیله یک ابزار مخصوص که عموما یک وزنه است، میزان سفتی تسمه را تنظیم می‌کنند.

معیار فنی برای تنظیم بودن میزان سفتی تسمه این است که نه راحت حرکت کند (به اصطلاح بازی کند) و نه آنقدر سفت باشد که امکان تکان دادن آن با دست وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که هرزگردها همیشه برخلاف جهت فولی ‌های هم‌جوار خود می‌چرخند.

به دلیل تنوع تسمه‌ها در موتور، هرزگردها نیز انواع متنوعی دارند که هر چند کاربرشان یکی است اما شکل شاهری و ابعاد و محل نصب آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال هرزگرد کولرو هرزگرد تایمینگ دو نمونه پر کاربرد از هرزگرد‌ها است.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. کلیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.