ایکس 60, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

پدال گاز ایکس 60

در سیستم های قدیمی، انتقال اطلاعات مربوط به پدال گاز به صورت مکانیکی و توسط یک سیم فولادی به دریچه گاز منتقل می شد و دریچه گاز متناسب با فشرده شدن پدال گاز توسط این سیم فولادی، باز و یا بسته شده و میزان هوای ورودی به موتور تغییر می یافت.
حال آنکه در سیستم های جدید اطلاعات مربوط به پدال گاز توسط یک سنسور به نام ECM (ماژول کنترل الکترونیکی موتور) به ECU موتور منتقل شده و پس از تجزیه تحلیل های صورت پذیرفته، سیگنال های الکترونیکی برای موتور دریچه گاز ارسال و این موتور الکتریکی باز و بسته شده و هوای ورودی را تنظیم می نمایدو قدرت را به تایرها منتقل می کند.
این سیستم با تاخیر بسیار زیاد در انتقال اطلاعات ارسالی از پدال به دریچه گاز مواجه بوده که منجر به تاخیر در شتاب گیری و سرعت می گردد. پدال

خصوصا در هنگام رانندگی در مسیرهای شیب دار و نیز مواقعی که خودرو تحت بار می باشد این نقیصه بسیار ملموس بوده و لذت رانندگی را بعلت تاخیر عملکرد خودرو نسبت به فرمان راننده مختل کرده که این باعث شده محصولی به عنوان بوستر پدال را برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ وارد بازار های اروپا شود.

پدال گاز ایکس 60  چگونه نصب می شود؟

طراحی پدال باکس اجازه می دهد تا برای راه اندازی آسان آن در همه مدل های خودرو، بدون نیاز به قطع هر گونه سیم و یا دخالت در سیستم الکترونیک خودرو نصب آن انجام شود. (این دستگاه در سیستم های دیگر خودرو مانند: سیستم سوخت رسانی، کامپیوتر موتور، ABS، و غیره تاثیر نمی گذارد.) پدال باکس به کابل الکترونیکی پدال گاز متصل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل الکترونیکی پدال گاز را جدا کرده و پدال باکس را در مسیر کابل و پدال گاز قرار می دهید.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.ایکس 60

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.