دسته‌بندی نشده

چراغ سقف لیفان 620

چراغ‌های داخلی خودرو را می‌توان در دسته‌های مختلفی مانند چراغ داشبورد، چراغ‌های سقف‌ماشین، چراغ نقشه و سایر موارد تقسیم کرد و همه آن‌ها به هم مربوط هستند و با هم خاموش می‌شوند. ازآنجاکه انواع مختلفی از چراغ‌های داخلی خودرو وجود دارد، یک خرابی می‌تواند یک مشکل ایمنی مهم و خطرناک به وجود بیاورد. درهرصورت، تشخیص اینکه چرا چراغ‌های داخلی اتومبیل شما کار نمی‌کنند.

برخی از خودروها همچنین دارای دسته‌بندی‌های تخصصی دیگر روشنایی داخلی هستند، مانند چراغ‌های پله‌ای که به شما کمک می‌کنند در شب بدون مشکل وارد اتومبیل خود شوید و برخی حتی دارای چراغ‌های ورود هستند که هنگام باز کردن در روشن می‌شوند. چراغ

بسته به نوع وسیله نقلیه، تمام چراغ‌های داخلی ممکن است در یک مدار باشند، یا ممکن است چندین مدار وجود داشته باشد. یک چراغ داخلی نیز ممکن است توسط سوئیچ‌های متعدد کنترل شود، بنابراین چندین دلیل مختلف برای خراب کردن آن‌ها می‌تواند وجود داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، یک چراغ سقف ممکن است دارای چراغ سوئیچ باشد.

فیوز و چراغ های داخلی اتومبیل

بسته به نحوه تنظیم ماشین شما، جعبه‌فیوز شما ممکن است در یا در نزدیکی جعبه دستکش، زیر داشبورد یا در محفظه موتور قرار داشته باشد. برخی از اتومبیل‌ها حتی بیش از یک جعبه‌فیوز دارند، بنابراین کتابچه راهنمای ماشین شما می‌تواند در پیدا کردن یک وسیله مناسب بسیار مفید باشد. در صورت عدم موفقیت، معمولاً می‌توانید در اینترنت جستجو کنید تا تصویری از محل دقیق جعبه‌فیوز ماشین خود پیدا کنید.

فیوز موردنظر شما معمولاً فیوز «چراغ» خواهد بود، گرچه می‌تواند بسته به نوع وسیله نقلیه شما متفاوت باشد. تنها راه یافتن نمودار سیم‌کشی خودرو شما، مدل و سال تولید خودروی شماست، اما بررسی تمام فیوزهای دارای چراغ یا چراغ مشابه، معمولاً کافی است.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود درل فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.کلیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “چراغ سقف لیفان 620

  1. محمد امین احمدی گفت:

    اصلاح میکنم صفحه کلید سانروف و چراغ سقف ماشین لیفان ۶۲۰ را میخواستم

    1. negin hamdi گفت:

      در خدمت شما هستیم با فروشگاه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.