820, شاسی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی, لیفان, لیفان 820

دیلایت لیفان 820

چراغ‌های خودرو از گذشته تا الان به عنوان تامین‌کنندگان اصلی نور خودرو در شب به کار گرفته شده‌اند، اما چند سالی می‌شود که برخی ماشین‌ها در طول روز نیز بعضی چراغ‌های خود را روشن نگه می‌دارند؛ حالا شاید این سوال پیش ‌آید که چرا این چراغ‌ها در طول روز باید روشن باشد، آن‌هم زمانی که تاثیری بر افزایش دید راننده ندارد.
دیلایت خودرو چیست و چه کارایی دارد؟
دیلایت خودرو مجموعه‌ای از چراغ‌های ریز ال ای دی است که معمولا به صورت نواری در داخل کاسه چراغ یا روی سپر نصب می‌شود.
این سیستم که به چراغ‌ روشنایی روز هم شهرت دارد، به دلیل آن که عابران یا دیگر رانندگان بتوانند در طول روز به‌ویژه در مواقع بارانی و ابری، ماشین‌هایی را که به سمتشان در حرکت هستند، راحت‌تر و زودتر تشخیص دهند و از سر راه آنها کنار بروند، روی خودروها نصب می‌شود. بدین ترتیب احتمال وقوع تصادف و برخورد تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن، daylight ماشین موجب زیبایی بیشتر خودروها می‌شود و از این جنبه نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌ است. دیلایت خودرو معمولا دکمه روشن و خاموش ندارد و همزمان با روشن شدن ماشین شروع به فعالیت می‌کنند. بعد از خاموش شدن ماشین، آنها هم خاموش خواهند شد.
آیا روشن بودن چراغ دیلایت باعث خرابی باتری و سیستم برق خودرو می‌شود؟دیلایت لیفان 820
شاید این سوال برای بعضی از کاربران پیش بیاید که به دلیل روشن بودن همیشگی چراغ‌های دیلایت، ممکن است استفاده از این آپشن باعث ایجاد بار اضافی روی باتری و خرابی زودتر این قطعه نه‌چندان ارزان خودرو شود.

دیلایت ماشین از LED های بسیار کم‌مصرف تشکیل شده است که روشن بودن آنها تاثیر زیادی روی باتری خودرو و عمر آن نخواهد داشت. بنابراین با خیال راحت و بدون نگرانی از اینکه چراغ دیلایت ممکن است آسیبی به باتری یا سیستم برق خودرو برساند، از این آپشن استفاده کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.