جک اس 3, شاسی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

جلو پنجره جک اس 3

جلو پنجره جک اس 3

جلو پنجره خودرو به شبکه‌ای که در جلوی رادیاتور و در زیر کاپوت جلو قرار دارد ، گفته می‌ شود. جلوپنجره از مواد سبک مانند مواد بسپاری ساخته می‌شود و شبکه‌ ای بودن آن برای گذراندن هوا به رادیاتور است و نقش خنک‌کننده برای رادیاتور را دارد.
اهمیت جلو پنجره خودرو
چهره خودرو:
جلو پنجره یا همان به اصطلاح شبکه ، میتواند تاثیر به سزایی در دید ما از آن خودرو داشته باشد. این قطعات خودرو را قادر میسازند تا سبک خاصی داشته باشند و بتوانند خریداران بالقوه را به خود جلب کنند.
خنک کردن موتور:
شبکه ، نقش مهمی در خنک کردن موتور ، به خصوص رادیاتور ، دارد و برای جلوگیری از گرمای بیش از حد ، انجام وظیفه می کند. این کار از طریق انتقال جریان هوا به صورت مستقیم به سمت رادیاتور جهت خنک کردن آب انجام می شود.
ایمنی و حفاظتی:
این قطعات نقش ایمنی و حفاظتی خودرو را نیز دارند ومانع برخورد اجسام نوک تیز و سنگین به رادیاتور و سوراخ شدن آن می شود. افزایش ایمنی و جلوگیری از در دسترس بودن قفل کاپوت برای سارقین از کاربردهای دیگر جلو پنجره می باشد.
جلو پنجره خودرو چیست؟
قبل از این که بخواهیم به نکات مهم برای خرید جلو پنجره خودرو بپردازیم، بهتر است ابتدا با ماهیت این محصول آشنا شویم. در واقع چیزی که اغلب افراد را دچار سردرگم می‌کند، عدم شناخت کافی از کارایی و ماهیت این محصول می باشد. جلوپنجره خودرو را می توان یک قطعه پلاستیکی یا فلزی دانست در بخش جلوی خودرو نصب می شود. این وسیله وظیفه هدایت هوا به داخل رادیاتور را بر عهده دارد. افزون بر این موارد جلو پنجره ای در امنیت خودرو نقش زیادی دارد.
در واقع پره یا زبانه کاپوت که قفل کاپوت به وسیله آن باز می شود، در قسمت پشتی جلوپنجره قرار می گیرد. بر همین اساس است که نبود یا نداشتن جلو پنجره ای مناسب باعث می‌شود تا سارقان نتوانند به سادگی کاپوت خودرو را باز کرده و قطعات مهمی نظیر باطری خودرو را به سرقت ببرند. مازاد بر این موارد خود جلوپنجره هم تاثیر زیادی در زیبایی خودرو دارد.
بر همین اساس است که بسیاری از عاشقان خودروهای اسپرت نسبت به تعویض جلو پنجره فابریک اقدام می کنند. این موضوع به آن ها کمک می‌کند تا جلوه زیباتری به خودروی خود ببخشند. با این اوصاف علاوه بر زیبایی، باید فاکتورها و مولفه های دیگری را هم در نظر داشت که باعث می‌شود تا در زمان خرید جلوپنجره خودرو انتخاب های بسیار ایده آل تری داشته باشید. ما در ادامه این موارد را خدمت شما عزیزان ذکر کرده ایم.
برای خرید جلو پنجره به چه نکاتی دقت کنیم؟
شاید بتوان این سوال را مهمترین و البته اصلی‌ترین موضوعی دانست که اغلب خریداران در هنگام خرید می پرسند. در واقع آن ها نمی دانند که در زمان خرید انواع جلو پنجره به چه نکات یا مولفه‌ هایی دقت کنند. در واقع باید عنوان کنیم که جلو پنجره، جنبه های مختلفی دارد و اغلب خودروها و رانندگان استانداردهای ویژه ای را برای خرید این محصول دارند. اما عموما با در نظر گرفتن چند مولفه می توانید خرید هوشمندانه و ایده آلی را داشته باشید.
نخستین فاکتوری که باید بدان دقت کنید، نوع جلو پنجره می باشد. ما انواع این محصولات را برای شما شرح داده ایم. بدیهی است که اگر راننده یک خودروی معمولی هستید، انتخاب شما باید خرید جلو پنجره شرکتی باشد.
دومین نکته ای که باید دقت کنید، جنس محصول می باشد. عموماً جلو پنجره ها با استفاده از پلاستیک فشرده یا فلز و انواع پلیمرهای دیگر ساخته می شوند. هر یک از این متریال ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. برای مثال مدل های پلاستیک فشرده عموماً در برابر ضربات دوام کمتری دارند. با این اوصاف قیمت آن ها نسبتاً مناسب تر است. در مقابل مدل های فلزی مقاومت بیشتری در برابر تغییرات دمایی یا ضربات مختلف دارند. با این اوصاف قیمت آن ها اندکی بیشتر می باشد. انتخاب این موضوع تا حدی به بودجه شما بستگی دارد. اما بهتر است اولویت خود را بر روی خرید مدل هایی با جنس پلاستیک فشرده بگذارید؛ چرا که این دسته از محصولات عموماً سازگاری بیشتری دارند. مولفه دیگری که باید بدان دقت کنید، نوع خودرو و البته طراحی جلو پنجره شما می باشد. در واقع هر یک از مدل های خودرو جلو پنجره اختصاصی خود را دارند که در این میان هم هر کدام از آن ها به شیوه های مختلفی طراحی شده است. برای مثال این روزها بیش از ۱۰ نوع جلو پنجره مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها به شیوه متفاوت طراحی شده اند. انتخاب این فاکتور تا حد زیادی به سلیقه و البته خواست شما بستگی دارد. با این اوصاف بهتر است در این میان اولویت خود را بر روی محصولاتی بگذارید که جریان هوا را به شیوه‌ای مناسب تر هدایت می کنند.
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، جلو پنجره جک اس 3 یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.