شاسی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی, لیفان, لیفان 820

کاور موتور لیفان ۸۲۰ اصلی

کاور موتور لیفان ۸۲۰ اصلی

قطعا مهمترین قسمت یک اتومبیل، موتور آن است. موتور یک خودرو، قلب تپنده آن به حساب می‌رود که وظیفه اصلی آن، تامین نیروی مکانیکی لازم برای به حرکت در آوردن خودرو است. در دو ده اخیر با گسترش فناوری توربو شارژ و همچنین تلاش طراحان برای کاهش حجم گشتالت موتور خودرو‌ها، موتور اتومبیل اهمیت بیشتری پیدا کرد، زیرا ضمن اینکه در ساخت آن‌ها زمان زیادی صرف می‌شد، خودروسازان به ناچار هزینه‌های بالایی برای طراحی آن‌ها صرف می‌کردند. امروزه در اغلب خودرو‌های وارداتی می‌توانیم پوششی بر روی موتور خودرو مشاهده کنیم، این پوشش نشان دهنده ارزشمند بودن موتور آن خودرو است؛ نام این پوشش کاور موتور ( Engine cover ) است.
کاور موتور ( Engine cover ) پوششی است که طراحان و تولیدکنندگان خودرو، از آن برای حفاظت از موتور استفاده می‌کنند. کاور موتور قطعه جانبی است که از موتور اتومبیل در برابر ضربه و آلودگی‌های سطحی محافظت می‌کند. کاور موتور‌ها را اغلب از جنس فایبرگلاس می‌سازند؛ زیرا فایبرگلاس مقاومت خوبی در برابر حرارت و البته ضربه دارد. همانطور که انتظار می‌رود احتمال اینکه کاور موتور در تصادفات دچار آسیب شود بسیار زیاد است، به همین دلیل مجموعه لوکاپرو خدمات نوینی در خصوص ترمیم و تعویض کاور موتور ارائه می‌دهد. توجه کنید که کاور موتور‌ها یک قطعه تخصصی است به همین دلیل خدمات این حوزه برای هر اتومبیل متفاوت است.
در بسیاری از حوادث جلو خودرو به شدت تغییر فرم می‌دهد و یا به زبان ساده‌تر “جمع” می‌شود، در این حالت کاور موتور‌ها آسیب جدی می‌بینند و معمولا غیر قابل ترمیم هستند. مجموعه لوکاپرو به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو‌های چینی، اقدام به واردات کاور موتور این خودرو‌ها در مدل‌های مختلف کرده است.
فروشگاه میثم
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، کاور موتور لیفان ۸۲۰ اصلی یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.