فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

مهمترین علائم خرابی درب رادیاتور ام وی ام؟

خرابی درب رادیاتور ام وی ام می تواند علت های زیادی را شامل شود، از آنجا که رادیاتور از درب های فلزی نازک و سیستم پمپ خنک کننده استفاده می کند، با گذشت زمان مستعد خرابی و انسداد است. بسیاری از مشکلاتی که برای درب رادیاتور ام وی ام رخ می دهد با اقدامات اولیه و دقت کافی قابل حل است. از آنجا که رادیاتور ام وی ام برای موتور بسیار مهم است، توجه به عملکرد آن باید برای صاحبان خودرو مهم باشد.

نشتی زیر درب رادیاتور ام وی ام؟

نشتی زیر درب از شایع ترین خرابی درب رادیاتور ام وی ام است. محفظه یا درب رادیاتور می تواند در طول زمان آسیب ببیند، به خصوص اگر رادیاتور به دلیل ایجاد زنگ زدگی شدید مسدود شود و یا دچار خوردگی و یا آسیب فیزیکی شود. استفاده از مایع خنک کننده یا آب با کیفیت پایین، به جای آب مقطر، می تواند آلودگی هایی به مایع خنک کننده اضافه کند که احتمال ایجاد زنگ زدگی را افزایش می دهد. عدم شستشوی منظم درب رادیاتور نیز می تواند باعث افزایش زنگ زدگی و خرابی آن شود.

چند روش ساده برای تست خرابی درب رادیاتور ام وی ام

– نشت آب یا نشت مایع خنک کننده که درون رادیاتور است

– مخزن رادیاتور سرریز شده

– خراب شد شیلنگ رادیاتور به خاطر افتادگی

– امکان وجود هوا درون رادیاتور

– گرم شدن و بالا رفتن بیش از حد دمای موتور

– واشر زدگی رادیاتور

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. کلیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.