فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

۵ دلیل مهم کم شدن آب رادیاتور ام وی ام

رادیاتور موجود در وسیله نقلیه شما نقش مهمی در عملکرد خوب آن دارد و کم شدن آب رادیاتور ام وی ام می تواند صدمات جدی به وسیله نقلیه شما وارد کند. با گرم شدن هوا، بسیاری از رانندگان نگران سلامتی رادیاتور خود هستند زیرا افزایش دما می تواند باعث خرابی این قسمت حیاتی شود. این نگرانی می تواند باعث شود رانندگان به دنبال اطلاعات مهمی در این زمینه باشند. متأسفانه، در میان انبوه اطلاعات موجود در دنیای دیجیتال، همیشه اطلاعات بد با خوب مخلوط شده است.

۵ دلیل مهم کم شدن آب رادیاتور ام وی ام کدامند؟

همانطوری که گفته شد کم شدن آب رادیاتور این خودرو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، که ما در این بخش به به ۵ دلیل اشاره خواهیم کرد تا بتوانید به درستی آن را تشخیص دهید.

۱- پوسیدگی، زنگ زدگی و خراب بودن درب اصلی رادیاتور ام وی ام

۲- سوراخ بودن شیلنگ پایین رادیاتور ام وی ام

۳- ممکن است شیر بخاری ام وی ام یا شیلنگ شیر بخاری دچار پارگی شده باشد

۴- ممکن است سیستم خنک کننده یا همان رادیاتور دچار هوا گرفتگی شده باشد

۵-گیر کردن توموستات نیز می تواند باعث کم شدن آب رادیاتور ام وی ام شود

رادیاتور انواع خودرو ام وی ام؟

رادیاتورها مانند تمام قطعات مختلفی که یک اتومبیل را تشکیل می دهند، مراحل مختلف توسعه و پیشرفت را طی کرده اند تا آنها را به وضعیت فعلی تبدیل کنند. این همچنین بدان معنی است که رادیاتورهای ام وی ام انواع مختلفی دارند که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

۱- مس برنجی

رادیاتورهای برنجی تا سال ۱۹۸۰ از تجهیزات استاندارد در هر خودرویی به شمار می رفتند. ساختار رادیاتور برنجی است، اما هسته (بخشی که برای پخش گرما کار می کند) مس است. این رادیاتورهای اولیه بسیار بزرگ و حجیم بودند، اما با گذشت زمان و پیشرفت ها، وزن رادیاتورهای مسی مسی بیش از نصف کاهش یافت.

۲- پلاستیک

 

رادیاتورهای پلاستیکی ام وی ام راه حلی مناسب برای وزن سنگین رادیاتورهای مسی برنج بودند. رادیاتورهای پلاستیکی از یک هسته آلیاژی استفاده می کنند، اما از مخازن انتهایی پلاستیکی برای کاهش وزن استفاده می کنند. اگرچه رادیاتورهای پلاستیکی کاملاً به خوبی مسی های برنجی کار نمی کنند، اما صرفه جویی در وزن و هزینه باعث شد که آنها به رایج ترین نوع رادیاتورهای مورد استفاده تولید کنندگان تبدیل شوند.

۳- آلومینیوم

مشکلی که در رادیاتورهای پلاستیکی وجود داشت این بود که در صورت خراب شدن، کل قطعات باید جایگزین شود. برای جلوگیری از انجام این کار به راه حلی نیاز بود، بنابراین رادیاتورهای آلومینیومی به کار گرفته شدند.

کم شدن آب رادیاتور این خودرو در هر کدام از رادیاتورهای آلومینیومی، پلاستیکی و مس برنجی دلایل زیادی دارد و مشکلات ممکن است از درب رادیاتور، شیلنگ پایین رادیاتور و … باشد. به هر حال برای تشخیص خرابی بهتر است از تست های موجود استفاده کنید.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. کلیحک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.