فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی, لیفان 620

لولا درب موتور لیفان 620

درب هاب خودرو وسط لولا از یک طرف و یک قفل از طرف دیگر میان قاب آن ثابت شده‌اند. درب‌ ها نسبت به شیوه باز و بسته شدنشان دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. اما حالت رایج درها در بیشتر خودروهای امروزی، درب‌های لولایی می‌باشد. وقتی که درب خودرو باز است، تمام وزن در و شیشه و مکانیزم‌های قفل در توسط لولای درب نگه داشته می‌شود، از این رو لولاها اهمیت بالایی دارند. بازبینی و روغن کاری درب‌های خودرو در دوره‌های زمانی مناسب برای عملکرد بهتر آن ها لازم است.میثم یدک

  • روغن کاری به لولای درب امکان نرم‌تر و راحت‌تر باز و بسته شدن را می‌دهد. اما در صورتی که یکی از اجرای آن شکسته و یا خراب شده باشد، راهی جز تعویض آن قطعه وجود ندارد.
  • اگر لولای درب خودرو شکسته و یا شل شده باشد، برای تعمیر آن باید تمهیدات بیشتری اتخاذ شود. زیرا با یک روغن کاری ساده قابل حل نیست.
  • برای بهتر باز و بسته شدن درب و بهبود صدای آن میزان روغنی که در روغن کاری استفاده می‌شود اهمیت دارد. اگر از روغن کمی استفاده شود، مشکل حل نخواهد شد.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. میثم یدک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.