دسته‌بندی نشده

خودروی چانگان با تغییر ظاهری و تغییر برند

اوشن (Oshan) برند جدیدی است که توسط چانگان تأسیس شده و مدت زیادی از عمر آن نمی‌گذرد. حال این خودروساز چینی، نسخهٔ ری‌بج شدهٔ (تغییر برند داده‌شده) کراس‌اوور کوچک CS35 را برای مدل 2019 با نام Kesai 5 توسط برند اوشن معرفی کرده است. به دلیل اینکه چانگان نسل جدید CS35 را معرفی کرده است، تصمیم گرفته نسل قبلی آن‌را به برند اوشن منتقل کرده و همچنان به تولید آن ادامه دهد. Kesai 5 در بیرون تقریباً به‌طور کامل با CS35 یکسان است و فقط جلوپنجرهٔ آن تغییر کرده که با طرح داخلی کرومی جدید، به دیگر محصولات برند اوشن شباهت پیدا کرده است.

مانند بیرون، داخل Kesai 5 هم کاملاً با CS35 یکسان است و همچنان تحت سلطهٔ رنگ مشکی قرار دارد که البته با جزئیات نقره‌ای‌رنگ تزئین شده است. در داشبورد این کراس‌اوور کوچک چینی همچنان همان صفحه‌نمایش هفت اینچی قرار دارد که به ناوبری، نمایش اطلاعات ترافیک و کنترل صوتی مجهز است. در بخش ایمنی هم در این خودرو ویژگی‌هایی مثل دو ایربگ، ترمز ABS و EBD، کنترل کشش، ترمز کمکی، کنترل پایداری، سنسورهای پارک و دستیار آغاز حرکت در سربالایی‌ها ارائه می‌شود.

زیر کاپوت Kesai 5 همچنان همان پیشرانهٔ 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که 123 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور دارد. البته این موتور با استانداردهای آلایندگی جدید CN-6b چین مطابقت پیدا کرده است. برای انتقال نیروی پیشرانه به چرخ‌های جلو نیز گیربکس‌های پنج سرعتهٔ دستی و چهار سرعتهٔ اتوماتیک ساخت آیسین در نظر گرفته شده است. اوشن Kesai 5 با قیمتی از 72,900 یوآن (10,300 دلار) تا 82,900 یوآن (11,700 دلار) به بازار چین عرضه می‌شود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.