دسته‌بندی نشده

سنسور کیلومتر جیلی سواری

سنسور کیلومتر جیلی سواری

سنسور کیلومتر یا سنسورهای سرعت، اجزای کوچکی هستند که اطلاعات مربوط به سرعت حرکت یک وسیله نقلیه را جمع آوری می کنند. داده های نمایش داده شده و استفاده شده توسط سیستم های الکترونیکی مختلف در ماشین توسط سنسورهای سرعت خودرو، جمع آوری می شود. در سنسورهای سرعت خودرو دو نوع مکانیسم وجود دارد: مکانیزم Reed و Hall Effect.
سنسورهای سرعت به طور کلی، دو نوع هستند:
سنسورهای سرعت انتقال
سنسورهای سرعت ABS
از علائم سنسور کیلومتر معیوب و آسیب دیده می توان به انتقال کند دنده یا تعویض ضعیف دنده ماشین، قرائت نامنظم کیلومتر شمار، فعال شدن لامپ های هشدار دهنده روی داشبورد و … اشاره کرد. برای خرید یک سنسور سرعت مناسب، بررسی انواع سنسورها برای خودرو، اندازه تایرها و انتخاب میان سنسور سرعت نوری یا آهنربایی دائمی، بسیار اهمیت دارند.
یکی از عوامل اصلی برای ایمنی اتومبیل در جاده، سنجش سرعت حرکت وسیله نقلیه است. وقتی به سرعت فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می رسد، سرعت سنج در وسیله نقلیه است. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که اتومبیل شما اطلاعاتی را که نمایش می دهد از کجا به دست آورده است؟ داده های نمایش داده شده و استفاده شده توسط سیستم های الکترونیکی مختلف در ماشین شما توسط سنسورهای سرعت خودرو یا سنسور کیلومتر جمع آوری می شود.
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، سنسور کیلومتر جیلی سواری یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.