فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

براکت سپر جلو ولکس

کاربرد براکت سپر به عنوان یک پایه برای سپر خودرو است که به طور معمول در گوشه چپ و راست جلو و عقب اتومبیل نصب می‌شود. برخی از وسایل نقلیه از براکت مرکزی نیز بهره می‌برند که وظیفه آن ایمن سازی و بهبود اتصال سپر بر روی بدنه خودرو است.
انواع براکت‌های سپر کدامند؟
براکت‌ سپر به طور معمول از چهار ماده پلاستیکی، فولاد، آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته می شود.
براکت سپر فولادی:
دهه‌ها است که از فولاد در سیستم‌های سپر استفاده می‌شود زیرا این آلیاژ به عنوان ماده‌ای مقاوم شناخته شده است. بر خلاف فولاد ضد زنگ، قطعات فولاد کربن برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی به رنگ و تصفیه نیاز دارند.
براکت سپر آلومینیومی:
قطعات آلومینیومی، دوام فولاد را بدون افزودن وزن اضافی بر روی وسیله نقلیه فراهم می‌کنند. این ماده همچنین قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داشته و در هنگام ساخت تمایل کمتری به ترک خوردن دارد و مقرون به صرفه تر از فولاد است.
براکت سپر پلاستیکی:
بیشتر قطعات خودرو که قبلا از فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شدند، اکنون با پلاستیک‌های سنگین ساخته می شوند. این مواد که اغلب تحت عنوان ترموپلاستیک شناخته می‌شوند، برای مقاومت در برابر حرارت، ضربه و آسیب‌های شیمیایی ساخته شده‌اند. مزیت اصلی آن نسبت به نمونه‌های فلزی این است که مستعد زنگ زدگی و خوردگی نیست.
براکت سپر فایبرگلاس:
براکت‌های فایبرگلاس اغلب با ضربه گیرهای ساخته شده از مواد مشابه جفت می‌شوند. این نوع براکت ماشین با دوام و انعطاف پذیری مشهور است. در حالی که می‌تواند خم شود و شکل خود را تا حدی ثابت نگه دارد، می‌تواند در صورت برخورد با نیروی قابل توجهی مستعد ترک شود.
چه زمانی باید براکت سپر را تعویض کرد؟
هر زمانی که ضربه ای به سپر وارد شد، باید براکت سپر را از نظر خرابی بررسی کرد. رانندگی با براکت آسیب دیده می‌تواند ایمنی خودرو شما را کاهش دهد. اگر براکت سپر به درستی محکم نشده باشد، ممکن است هنگام رانندگی شکسته شده و با افتادن در مسیر جاده برای دیگران خطراتی را ایجاد کند.
زنگ زدگی و خوردگی می تواند باعث ضعیف شدن و کاهش مقاوت پایه یا براکت سپر خودرو شود. به این نکته نیز توجه کنید که تعویض سریع قطعات زنگ زده و خورده برای محافظت از سایر اجزای وسیله نقلیه شما در برابر صدمه دیدن بسیار مهم است.
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، براکت سپر جلو ولکس یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.