جیلی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک جیلی سواری

در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، شیلنگ فشار قوی هیدرولیک جیلی سواری یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.

مختصات شیلنگ آب فشار بالا مرغوب زیاد می باشد. شیلنگ های آب از اثراتی هستند که جهت انتقال انواع مایعات همچون آب گاز روغن بنزین و غیره که جزء سیالات هستند قابل استفاده میباشند. انواع شیلنگ های آب فشار بالا دارای استقامت بسیار محکمی بوده و به وسیله دستگاه‌های پمپاژ قدرتمند مواد داخل آن از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال می یابند.
ساختار شیلنگ های فشار قوی
شیلنگ های فشار قوی از سه لایه مختلف درست شده اند که در کنار هم به بالا رفتن مقاومت شیلنگ کمک می‌کنند. داخلی‌ترین لایه شیلنگ فشار قوی، از جنس لاستیک تشکیل‌شده و در برابر فشار حاصل از سیال جاری داخل شیلنگ، مقاومت بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. لایه درونی شیلنگ در برابربرخورد های شیمیایی هم مقاوم است و هیچ تغییری در ساختار سیال روان ایجاد نمی‌کند. بخش میانی شیلنگ، لایه‌های به هم تنیده فولادی و لایه خروجی از محصول لاستیک ایجاد شده است. لایه لاستیکی خارجی مانع از انتقال حرارت و فشار داخلی شیلنگ به دست فرد گردد.
ویژگی‌ شیلنگ های فشار قوی
در هر شیلنگ فشار قوی، قطر داخلی، تحمل فشار، طول، وزن و … مختلف میباشد و هنگام خرید همگی این عامل ها بر ارزش نهایی اثر گذار خواهند بود. برای خرید انواع شیلنگ فشار قوی با بهترین کیفیت موجود در بازار می توانید سفارش خود را از روش سایت تامین احتیاجات ثبت کرده و یا این که همین حالا با کارشناسان فروش ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید. مجموع محصولات تامین احتیاجات با قیمت مطلوب و جنس مرغوب در دست شما قرار خواهد گرفت.
در پایین به چندین مثال از ویژگی ها و کاربرد های شیلنگ فشار قوی اشاره می‌کنیم:
انعطاف پذیری بالا
مقاوم در قبال مواد شیمیایی، فشار سیالات و …
مقاوم در برابر حرارت
توان جابجایی هر گونه روغن و سوخت
مقاوم در قبال نور خورشید و …
وزن کم
کاربرد شیلنگ های فشار قوی
شیلنگ فشار قوینقش مهمی در کشاورزی و صنعت اعمال کرده و از آن برای کار های مختلفی استفاده می‌نمایند. در کشاوری می‌توان با یاری شیلنگ های فشار قوی، آب یا بقیه سیالات را به قسمت های دیگری از محیط منتقل کرد.
از سایر ویژگی ها و کاربرد های شیلنگ فشار قوی در صنعت های پتروشیمی میباشد که در برابر مواد شیمیایی و انواع محلول‌ها مقاوم باشد در این حالت بهترین گزینه شیلنگ های فشار قوی میباشد که می توانند به خوبی در صنعت های پتروشیمی وظیفه خود را به انجام رسانند.
از سایر ویژگی ها و کاربرد های شیلنگ فشار قوی در سیستم پنوماتیک هم مورد استفاده قرار گرفته و به منظور انتقال باد با فشار بسیار بالا، در درون سیستم هیدرولیک از آنها یاری می گیرند.
ویژگی شیلنگ های هیدرولیک
شیلنگ های هیدرولیک معمولا در دو سرشان کوپلینگ های فلزی برای اتصال به امکانات دارند.
شیلنگ های هیدرولیک اکثر وقت ها طول عمر محدودی دارند البته در‌حالتی که نوع مناسب و سایز درست شیلنگ ها را انتخاب کنیم و به صورت صحیح از آنان استفاده کنیم، مسلما عمر بیشتری خواهند داشت. جهت دیدن قیمت شیلنگ هیدرولیک و لیست قیمت شیلنگ فشار قوی به سایت مراجعه کنید.
در نتیجه طول عمر این شیلنگ ها به روش استفاده از آن‌ها هم بستگی دارد ولی عواملی وجود دارند که روی کاهش ارتفاع عمر شیلنگ های هیدرولیک اثر بسزایی دارند که می شود به موارد زیر اشاره نمود:
پیچ خوردگی، کشیده یا منقبض شدن، کوچک شدن یا این که ساییدن شیلنگ.
عمل کردن در دمای بیشتر از حداکثر دمای مجاز شیلنگ یا دمای کم تر از حداقل دمای مجاز.
قرار گرفتن شیلنگ در معرض افزایش سریع فشار بیشتر از حداکثر فشار مجاز کاری.
استفاده از اتصالاتی که مورد تایید سازنده نیست یا این که با شیلنگ سازگار نیستند.
فروشگاه میثم یدک
در این فروشگاه شما می توانید تمامی قطعات خودرو چینی را تهیه کنید، شیلنگ فشار قوی هیدرولیک جیلی سواری یکی از بهترین محصولات این فروشگاه است.
کیفیت اصلی
قیمت مناسب
تحویل فوری

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.