دسته‌بندی نشده

خنک کن گیربکس جک اس ۵ شرکتی

خنک کننده گیربکس اتوماتیک معمولا با نام هایی چون رادیاتور گیربکس، ماژول خنک کننده گیربکس و خنک کن گیربکس شناخته میشود.

خنک کننده گیربکس اتوماتیک در واقع وظیفه خنک کنندگی روغن گیربکس خودر شما را به عهده دارد، این قطعه در خودرو های مختلف متفاوت است. این خنک کنندگی روغن به وسیله قطعه کوچکی انجام میشود. این قطعه دارای دو لوله ورودی و خروجی بوده و با با گردش آبی که انجام میدهد دمای روغن گیربکس خودرو شما را در خالت تعادل نگه داشته و از بالارفتن دمان آن جلو گیری میکند. در این قطعه چندین پره مسی وجود دارد که با بالارفتن دمای روغن گیربکس به ECU گیربکس دستور خنک کنندگی صادر میکند. این دستور از ECU گیربکس به سنسور شیر خنک کن رادیات گیربکس رفته در نهایت کانال ورودی روغن آزاد میشود تا عمل خنک کنندگی انجام شود.

بازارتهرانخنک کننده گیربکس اتوماتیک

در زیر به برخی از مواردی که خرابی خنک کننده گیربکس به همراه دارد می پردازیم. دمای بالای روغن باعث اسیب شدید به قطعات گیربکس میشود، زیرا در دمای بالا روغن درون گیربکس روانکاری مناسب را نداشته و به سرعت فاسد میشود.

  • یکی از موارد شایع سوختن صفحات گرافیکی گیربکس خودرو شما به دلیل بالا رفتن دمای گیربکس خواهد بود.
  • از بین رفتن کاسه نمد و اورینگ های درون گیربکس خودرو به دلیل دمای بالای روغن.
  • آسیب شدید به قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

با مدیریت: میثم ناسوتی نتالبیس

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.