دسته‌بندی نشده

کابل ترمز دستی لیفان 820

ترمز دستی ابزاری است که به شما کمک می کند هنگامی که خودرویتان در حال توقف است، ثابت و بدون حرکت بماند. در این حالت با فعال کردن ترمز دستی، پای خود را از روی ترمز برمی‌دارید و بدین صورت خودرو ثابت خواهد ماند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه کابل ترمز دستی لیفان 820 آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد کابل ترمز دستی لیفان 820

ترمز دستی یک سیستم ایمنی و ثابت نگاه دارنده خودرو محسوب می شود که تقریبا جدا از سیستم ترمز معمولی خودرو عمل می کند. معمولا ترمز دستی برای ثابت نگاه داشتن خودرو در سطوح شیب دار استفاده می شود. در این حالت راننده ترمز دستی را فعال کرده و سپس پای خود را از روی ترمز بر می دارد و خودرو ثابت خواهد ماند.

معمولا به ترمز دستی، ترمز پارک نیز گفته می شود چون در مواقعی که خودرو را پارک می کنیم نیز معمولا از آن برای عدم حرکت خودرو به جلو یا عقب استفاده می شود. یمبنشح
ترمز دستی نسبت به ترمز معمولی خودرو، قدرت عملکردی کمتری دارد و از آن نمی توان به عنوان یک گزینه برای ترمز معمولی استفاده نمود. از ترمز دستی برای متوقف ساختن خودرو در سطوح شیب دار، پارک خودرو، انجام حرکات نمایشی و کم کردن سرعت خودرو در مواقع اضطراری استفاده می شود.

مکانیزم عملکرد ترمزدستی های مکانیکی به این شکل است که یک کابل از اهرم ترمز دستی به چرخهای عقب متصل می شود و با کشیدن اهرم دستی یا پایی (در برخی مدل های مرسدس بنز و اتومبیل های آمریکایی)، لنت های ترمز چرخ های عقب درگیر می شود و از حرکت خودرو جلوگیری می کند.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود د فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.