دسته‌بندی نشده

هزینه های نگهداری خودرو های چینی

همانطور که می دانید یک خودرو در طول سال هزینه هایی را روی دست مالکش می گذارد. هزینه هایی از قبیل پرداخت حق بیمه شخص ثالث، پرداخت خلافی ها، پرداخت انواع عوارض و هزینه های نگهداری خودرو و تعویض قطعات آن. حالا نه ‌تنها جهش عجیب و غریب قیمت خودرو بسیاری از مشتریان را از این بازار رویگردان کرده، بلکه هزینه تعمیر و نگهداری خودرو سر به فلک کشیده است. مشکل گرانی قطعه و افزایش هزینه نگهداری خودرو تنها به خودروهای داخلی محدود نمی‌شود.  بعد از افزایش قیمت ارز و حذف اختصاص ارز دولتی برای واردات خودرو و قطعه‌های آن، هزینه نگهداری خودرو های خارجی هم چندين برابر شده است اما شرایط برای دارندگان خودروهای چینی به مراتب سخت‌تر است.

میزان خرابی زیاد خودروهای چینی در کنار قیمت بالای قطعات آن و محدود بودن مراکز خدمات پس از فروش در بيشتر موارد به نسبت خودروهای ایرانی‌ برای مالکان مشکل ساز شده است. خودروهایی مانند لیفان ۸۲۰، جک  S3 ، تیگو ۵ ،  هایما S7 هزینه های بسیار بالایی دارند و در این موارد ترجیحا خودروی ایرانی و تولید داخل در بلند مدت دارای هزینه کمتری خواهد بود.

البته استثنا هم وجود داره و تعدادی از خودروهای چینی به واسطه حجم تولید بالا و یا کیفیت فنی قرض گرفته شده از شرکتهای صاحب سبک دارای وضع مطلوب تری می‌باشند. خودروهایی مانند ، بسترن B30 و برليانس H320 و H330 از جمله خودروهای چینی هستند که هزینه های نگهداری و استهلاكشان پايين  است

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود د فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.