جیلی, فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

دیلایت سپر جلو جیلی اکسلنت

یکی از اصلی­‌ترین و مهم­‌ترین قسمت­‌های هر خودرویی سیستم روشنایی آن است؛ سیستم روشنایی خودرو تاثیر بسیار زیادی در ارتقا و بهبود ایمنی خودرو به هنگام رانندگی و البته ظاهر ماشین دارد. با گذر زمان و پیشرفت علم و فناوری و طراحی هوشمندانه تولیدکنندگان، سیستم­‌های روشنایی خودروها نیز دچار تغییر و تحول­ های مثبت و کارآمدی شدند که به کمک آن­ها احتمال سوانح رانندگی به حداقل می­رسد.

چراغ جلو خودرو

چراغ جلو در سیستم روشنایی جزو قطعات پر اهمیت و پرکاربرد خودروها محسوب می­‌شود که وظیفه روشن کردن مسیر برای راننده در تاریکی شب را بر عهده دارد. این چراغ به عنوان یک هشدار دهنده برای خودروهایی که در خلاف مسیر یا جلوتر از شما حرکت می­‌کنند عمل می­کند. چراغ جلوهای خودرو به طور کلی به دو دسته فابریک و اسپرت تقسیم می­‌شوند که دارای نور بالا و نور پایین هستند. در بعضی از مدل ­های اسپرت برای ارتقای نور چراغ از لنز، لامپ زنون، هالوژنی و هدلایت نیز استفاده می­‌شود که می­‌توان هر یک از این قطعات را به صورت جداگانه نیز روی چراغ فابریک نصب نمود.

کیت زنون

کیت زنون اغلب شامل دو عدد لامپ و دو ترانس است که نصب آن باعث افزایش چندین برابری شفافیت و درخشندگی نور چراغ جلو یا چراغ مه شکن خودرو می­‌شود. از نظر مباحث علمی لامپ زنون لامپی است که در آن‌ قوس الکتریکی بین دو الکترود، که در فاصله حدود ۲ میلی‌ متری از یکدیگر است، بر اثر ولتاژ بالای تولید ترانس مربوطه، نور فوق العاده­ای را تولید می­‌کند. لازم به توضیح است که این لامپ­‌ها عمر طولانی­‌تری دارند و مصرف برق کمتری نسبت به لامپ‌های هالوژنی خواهند داشت، در عین حال این لامپ­‌ها نور باکیفیت­‌تری نیز تولید می­‌کنند. دیلایت

دیلایت چیست و چه کاربردی دارد؟

دیلایت یا چراغ روشنایی در روز، چراغی است که برای مطلع کردن عابران پیاده و دیگر خودروها در روشنایی روز استفاده می­‌شود؛ استفاده از این چراغ­‌ها در شهرهای شمالی کشور که آب و هوای مه آلودی دارند یا استان­‌های جنوبی که دچار ریز گرد می­‌شوند، می­‌تواند بسیار مفید باشد و باعث افزایش ایمنی خودرو و سرنشینان شود. این چراغ علاوه بر ویژگی­‌های ذکر شده، موجب بهبود زیبایی و اسپرت شدن خودرو می­گردد و ظاهری جدیدی را برای آن به ارمغان می­‌آورد.

دی لایت­‌ها معمولا از نوع زنون هستند تا با نور زیاد، توجه عابران و رانندگان دیگر را جلب کنند. اینکه چراغ روشنایی در روز چه قدر می­‌تواند برای خودرو مفید باشد و هدف از نصب آن بیشتر زیبایی است یا کارایی، در ادامه بررسی خواهد شد.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. کلیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.