فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم جک اس 5, لوازم ماشین, لوازم یدکی

واشر منفی فول جک اس 5 شرکتی منی فولد

واشر منفی فول جک اس 5 شرکتی منی فولد هوا یکی از مهم‌ترین واشرها در پیشرانه‌ی یک خودرو است که هوای مورد نیاز احتراق سوخت را تامین می کند و در بین قطعات پیشرانه قرار داده می‌شوند، و باعث می شود قطعات کاملا روی هم بسته شوند و محل اتصال منیفولد هوا به سر سیلندر را درزگیری می‌کند و از وجود نشتی جلوگیری می کند. دونوع منیفولد وجود دارد که به صورت ورودی می باشد و اکسیژن را هدایت می کند و دیگری خروجی می باشد که دود حاصله را به بیرون از موتور هدایت می کند و باعث خارج شدن دود می شود. منیفولد ورودی آخرین و مهمترین بخش از موتور خودرو است.جریان ورودی و جریان خروجی به طور مساوی از منیفولد ورودی و خروجی خارج می شود. این موضوع برای خروجی موتور و عملکرد خودرو عاملی حیاتی محسوب می شود.واشر

نشانه خرابی واشر منفی فول جک اس 5 شرکتی منی فولد

شایع‌ترین نشانه‌های خرابی واشر منیفولد هوا کاهش کارایی و عملکرد پیشرانه است با افزایش عمر خودرو واشر منیفولد هوا به مرور شروع به پوسیده شدن می‌کند. نشتی هوا تأثیر منفی روی کارایی پیشرانه دارد که باعث می شود ترکیب هوا و سوخت و همچنین فشار داخلی موتور به هم بخورد و به این ترتیب پیشرانه با کاهش قدرت، افزایش مصرف سوخت و حتی خاموش شدن مواجه می‌شود.

نشتی مایع خنک‌کننده (آب رادیاتور) یکی دیگر از نشانه های خرابی واشر منیفولد هوا است.نشتی آب رادیاتور یک مسئله جدی است.

استشمام بوی آب رادیاتور یا ایجاد بخار از سمت محفظه‌ی پیشرانه از علائم نشتی مایع خنک کننده است با بررسی زیر خودرو در محل پارک شدن هر چند وقت یکبار میتوان از ایجاد مشکل جلوگیری کرد. در صورت مشاهده نشتی باید فورا نسبت به رفع آن اقدام کرد تا مشکلات بزرگ‌تر و پر هزینه‌تر ظاهر نشود.

افزایش دمای پیشرانه یکی دیگر از علائم خرابی واشر منیفولد هوا است. نشتی مایع خنک‌کننده و کاهش سطح مایع درون رادیاتور باعث افزایش دمای پیشرانه می شود. در صورت کاهش سطح مایع خنک‌کننده یا افزایش دمای پیشرانه، باید به متخصص مراجعه کرد.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.کلیک

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.