لوازم ماشین, لوازم یدکی, لیفان, لیفان 620

چراغ سقفی لیفان 620

چراغ سقفی لیفان 620

چراغ‌های داخلی خودرو را می‌توان در دسته‌های مختلفی مانند چراغ داشبورد، چراغ‌های سقف‌ماشین، چراغ نقشه و سایر موارد تقسیم کرد و همه آن‌ها به هم مربوط هستند و با هم خاموش می‌شوند. ازآنجاکه انواع مختلفی از چراغ‌های داخلی خودرو وجود دارد، یک خرابی می‌تواند یک مشکل ایمنی مهم و خطرناک به وجود بیاورد. درهرصورت، تشخیص اینکه چرا چراغ‌های داخلی اتومبیل شما کار نمی‌کنند، معمولاً بسیار ساده است که با استفاده از برخی ابزارهای ماشین مانند پیچ‌گوشتی و چراغ انجام می‌شود.
چراغ‌های سقفی معمولاً در بالای سر قرار دارند و فضای داخلی اتومبیل شما را در شب روشن می‌کنند، درحالی‌که چراغ داشبورد در جلوی ماشین طراحی‌شده و می‌تواند به شما در دیدن ابزارهایی شما مانند سرعت‌سنج در شب کمک کند و اغلب قابل تنظیم هستند تا از کوری رانندگی در شب جلوگیری کنند.

برخی از خودروها همچنین دارای دسته‌بندی‌های تخصصی دیگر روشنایی داخلی هستند، مانند چراغ‌های پله‌ای که به شما کمک می‌کنند در شب بدون مشکل وارد اتومبیل خود شوید و برخی حتی دارای چراغ‌های ورود هستند که هنگام باز کردن در روشن می‌شوند.

بسته به نوع وسیله نقلیه، تمام چراغ‌های داخلی ممکن است در یک مدار باشند، یا ممکن است چندین مدار وجود داشته باشد. یک چراغ داخلی نیز ممکن است توسط سوئیچ‌های متعدد کنترل شود، بنابراین چندین دلیل مختلف برای خراب کردن آن‌ها می‌تواند وجود داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، یک چراغ سقف ممکن است دارای چراغ سوئیچ باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.