دسته‌بندی نشده

کاور موتور ۸۲۰

نتالبیس

قاب روی موتور یا همان کاور روی موتور قطعه‌ای پلاستیکی می‌باشد که روی موتور خودرو قرار می‌گیرد و وظیفه زیبا سازی و گرفتن حرارت موتور را برعهده دارد
قاب روی موتور لیفان 820 در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد
قاب روی موتور اصلی لیفان 820 دارای نشان لیفان می‌باشد
قاب روی موتور،درب سوپاپ،سرسیلندر و بلوک سیلندر لیفان 820 موجود می‌باشد
قاب روی موتورهای لیفان قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند.

منتالبصنعت خودروسازی جهانی در حال حرکت به سوی موتورهای برقی و توسعه هرچه بیشتر آن‌هاست. استفاده از این خودروها نیز در جهان با سرعت غیرقابل باوری در حال گسترش است چرا که بازده موتورهای برقی نسبت به موتورهای درون‌سوز علی‌الخصوص موتورهای بنزینی بیشتر بوده و همچنین آلودگی زیست محیطی آن‌ها نیز کمتر است.

با این وجود در کشور ما به‌علت نبود زیرساخت‌های لازم برای ساخت و استفاده از خودروهای برقی و همچنین دسترسی گسترده و قیمت قابل‌قبول سوخت‌های فسیلی همچنان خودروسازان بر استفاده از موتورهای بنزین‌سوز تاکید داشته و برنامه‌ای برای تولید و راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی ندارند. کاربرد عمده موتورهای بنزین در کشور ما برای خودروهای سواری بوده و خودروهای سنگین نیز بیشتر از موتورهای درون‌سوز دیزلی و یا همان گازوئیلی بهره می‌برند.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد.

مدیریت: میثم ناسوتی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.