فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

کوئل جک اس ۵ اتومات

در موتور  های احتراق داخلی زمانی که مخلوط بنزین و هوا در مرحله تراکم قرار دارند با مجموعه‌ای که از مصرف شمع ایجاد می­‌شود انفجار صورت می­‌گیرد که برای ایجاد این انفجار به ولتاژ بسیار بالایی نیاز است. در حالت عادی ولتاژ باتری ۱۲ الی ۱۴ ولت است که پاسخگو برای عمل انفجار است. زیرا که بسته به وضعیت شمع به ولتاژی بین ۷۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰ ولت نیاز است تا بتوان در کسری از ثانیه انفجار صورت گیرد. برای تأمین این ولتاژ مورد نیاز از قطعه­‌ای

دلیل خرابی کوئل جک اس ۵ اتومات

کوئل خودرو دارای عمر مشخصی نیست اما با گذشت زمان بر اثر حرارت و جریان برق کارایی خود را از دست می‌دهد. همچنین عملکرد نادرست باتری و سیستم برق موتور نیز از دلایل خرابی کوئل است.

دلایل خرابی کوئل جک اس 5 اتومات

  1. پس زدن شعله یا آتش سوزی در ماشین می تواند نشان دهنده خرابی کویل موتور در مراحل اولیه باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که سوخت استفاده نشده در سیلندرهای موتور باقی بمانند و به لوله اگزوز برسند.
    اگر این مشکل برطرف نشود ، در نتیجه هزینه تعمیر آن بسیار بالاتر خواهد رفت. این مشکل معمولا از طریق خروج دود سیاه از لوله اگزوز شناسایی می گردد. بوی بنزین نیز یکی از نشانه های خرابی کویل است.
  2. یکی از نشانه های خرابی کوئل، پایین آمدن کیفیت بنزین است. اگر بنزین شما زودتر تمام می شود، یعنی مشکلی در کویل وجود دارد.
  3. استارت سخت موتور اغلب نشانه این است که ماشین از یک کوئل جداگانه استفاده می کند. اگر کوئل عملکرد صحیحی نداشته باشد، یعنی موتور بدون جرقه ای درون سیلندرها هندل می کند

اصول نگهداری کوئل جک اس 5 اتومات

برای اطمینان از سلامت کوئل خودرو، سیستم برق موتور، باطری و اتصالات مربوطه را چک کنید. برای چک کردن سلامت کوئل نیز با مراجعه به یک برقکار خودرو از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه میثم یدک

شما می توانید محصولات موجود در فروشگاه میثم را از طریق اینترنت سفارش داده و در کمترین زمان دریافت کنید. یکی از کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم یدک است. هدف این فروشگاه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و اطمینان از خرید و پرداختی امن شما همراهان می باشد؛ همچنین می توانید در این فروشگاه از سایر لوازم یدکی ها بهره مند شوبد. خرید کوئل جک اس ۵ اتومات با فروشگاه میثم. از ما خریداری کنید.

وارد کننده- عرضه کننده- پخش کننده- کوئل جک اس ۵ اتومات- جک اس- جک اس 5- فروشگاه میثم- خیابان ملت- شاهچراغ- تهران-

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.