فروشگاه میثم یدک, قطعات خودرو, لوازم ماشین, لوازم یدکی

کمک فنر اصلی لیفان ۸۲۰

برای توضیح عملکرد کمک فنر به زبان ساده باید گفت که کمک فنر دارای پیستونی است که در انتهای آن سوراخ های ریزی قرار گرفته و یک پیستون که معمولاً یک میله فولادی است در درون آن قرار دارد. پیستون کمک فنر درون یک محفظه فلزی که معمولاً از روغن پر شده است قرار گرفته و در راستای محور در درون این سیال حرکت می کند. از آن جایی که روغن درون کمک فنر تحت فشار است برای جلوگیری از خروج آن از درون محفظه، این محفظه را به صورت کامل آب بندی می کنند.

انواع کمک فنر

امروزه خودرو سازان مختلف از کمک فنرهای مختلفی در سیستم تعلیق محصولات خود استفاده می کنند. از مورد استفاده ترین انواع کمک فنر می توان به کمک فنر هیدرولیکی یا همان روغنی، کمک فنر گازی یا بادی، کمک فنر تلسکوپی، کمک فنر هیدرواستاتیکی و کمک فنر اهرمی اشاره کرد.

نشانه های خرابی کمک فنر چیست؟

وجود نقص در کمک فنر می تواند آثار مخربی بر روی خودرو داشته باشد. عدم پایداری خودرو در جاده، کنترل سخت خودرو برای راننده و کاهش کیفیت سواری خودرو از مهمترین اثرات عدم عملکرد صحیح کمک فنرها بر خودرو است. به صورت کلی کمک فنر خودرو ارتباط تنگاتنگی با ایمنی خودرو دارد و در صورت وجود هر گونه ایراد یا مشکلی در این بخش به شما توصیه اکید می کنیم که با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش مشکل را برطرف کنید.

لیفان 820

شرکت لیفان سدان خود را به مجموعه‌ ای متنوع از سیستم‌ های ایمنی مانند 6 کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، سنسور دنده‌‌عقب، دوربین عقب، قلاب‌های ISOFIX برای نصب صندلی‌های ویژه کودک، سیستم ضدسرقت و قفل کودک مجهز کرده است.

نشانه های کمک فنر خراب چیست؟

فروشگاه میثم یدک

 

شما می توانید یک خرید مطمئن را با ما تجربهکنید. یکی از بهترین و کامل ترین فروشگاه های موجود در شهر تهران، فروشگاه میثم می باشد. خریدی مطمئن با فروشگاه میثم؛ محصولات مشابه شامل:

  • کمک فنر جلو سمت راننده لیفان 820فروشگاه میثم یدک
  • کمک فنر سمت شاگرد لیفان 820
  • کمک فنر عقب سمت چپ لیفان 820
  • کمک فنر عقب سمت راست لیفان 820
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.