دسته‌بندی نشده

انتشار تصاویر رسمی کراس‌اوور جدید چانگان اوشن X5

اوشن که برندی متعلق به چانگان است، در نمایشگاه چنگدو امسال در ماه جولای کراس‌اوور جدیدی بنام X5 را رونمایی کرد اما پس‌ازآن دیگر خبری از این خودرو نبود تا اینکه حالا تصاویر رسمی آن منتشر شده است. این تصاویر، کراس‌اوور زیبا و شیکی را نشان می‌دهند یعنی صفاتی که نمی‌توان آن‌‌ها را به خیلی از خودروهای چینی نسبت داد. به عقیدهٔ برخی، در طراحی اوشن X5 از مازراتی لوانته الهام گرفته شده که این الهامات را بیشتر می‌توان در قسمت جلوی خودرو با چراغ‌های باریک LED و جلوپنجرهٔ زاویه‌دار با پره‌های عمودی منحنی مشاهده کرد.

در داخل X5 یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی جلب‌توجه می‌کند. غربیلک فرمان ساده، دسته‌دندهٔ بزرگ، قاب کرومی دریچه‌های تهویه و تریم دورنگ مشکی قرمز در صندلی‌ها، کنسول مرکزی و رو دری‌ها هم از دیگر ویژگی‌های کابین این ماشین هستند.

وشن X5 در ابتدا صرفاً با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه می‌شود که این موتور به یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه متصل شده تا نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل کند. گفته شده بعداً یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۳۰ اسب بخاری هم برای این خودرو ارائه خواهد شد. اوشن X5 از ماه نوامبر با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۲۰ هزار یوآن معادل ۱۸ هزار دلار در چین عرضه خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.