دسته‌بندی نشده

فروش لیفان X60 کراس اوور چینی در بازار با خودرو45

شرکت خودرو ۴۵ به عنوان یک شرکت دارای مجوز و معتبر در امر فروش خودرو کارکرده وارد عرصه شده تا دغدغه مالکان خودروهای دست دوم به ویژه لیفان x60 را در فروش سریع، آسان و مطمئن خودرو کارکرده به حداقل برساند.

 

لیفان X60 یکی از کراس اوورهای چینی نسبتا پرفروش بازار ایران است که افراد زیادی درحال حاضر، مالک نمونه دست دوم این خودرو بوده یا اینکه قصد فروش آن را دارند. فروش لیفان ایکس60 در بازار نیازمند تبحر و تخصص نسبتا بالایی بوده و به راحتی نمی توان این محصول را با قیمت مناسب و کمترین دردسر به فروش رساند. معرفی خودرو لیفان ایکس60
لیفان X60 یک کراس اور جمع و جور شهری است که از سال ۲۰۱۰ وارد فهرست محصولات کمپانی چینی لیفان شد. شرکت کرمان موتور به عنوان شریک رسمی این کمپانی در ایران، پس از آن که جای خالی یک کراس اور ارزان قیمت را در میان محصولات خود احساس کرد، خیلی زود محصول ایکس 60 شرکت لیفان را طی سال ۱۳۹۱ به فهرست تولیدات خود اضافه کرد. باتوجه به قیمت ارزان و ظاهر نسبتا مناسب، لیفان ایکس60 به سرعت مورد توجه مشتریان قرار گرفت و خریداران قابل توجهی را به سوی خود جلب کرد. طراحی ظاهری لیفان ایکس60
نمای ظاهری لیفان ایکس ۶۰ در زمان عرضه به بازار ایران تا حدودی زیبا و مناسب جلوه می کرد؛ به نحوی که اکثر مشتریان از قشر متوسط نسبت به ظاهر این خودرو ابراز رضایت کردند. در نمای رو به رو می توان نشانه ها و شباهت هایی با هیوندای سانتافه ۲۰۰۸ را مشاهده نمود. سبک طراحی چراغ ها، جلوپنجره، مه شکن ها و سایر جزئیات سپر نیز حالتی مناسب و هماهنگ برای چهره این خودرو پدید آورده است.
گلگیرهای برجسته به همراه برقی خطوط حجمی روی قسمت های مختلف سعی در حجیم تر جلوه دادن بدنه این خودرو دارند. در نمای عقب از چراغ های یک تکه در دو طرف در صندوق استفاده شده و دهانه بزرگ صندوق نیز سبب آسان تر جای دادن اسباب و وسایل به درون محفظه بار خودرو خواهد شد.

منبع خبر «زومیت» است و جستجوگر هوشمند خبر تی نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد (172869469) را همراه با ذکر موضوع به شماره 50002440 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تی نیوز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.